Hledáme realitního administrátora/ku s vášní pro nemovitosti!
Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je hlavním správcem nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Pražských náplavek, Aquacentra Šutka a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.
Pracovní nabídka
Máte zkušenosti s nemovitostmi a baví vás organizace, komunikace a práce na zajímavých projektech? Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu, který spravuje a rozvíjí prestižní nemovitosti v srdci Prahy.
Co u nás budete dělat?
- Vyhledávat a doporučovat nemovitosti pro specifické skupiny obyvatel
- Koordinovat akvizice nemovitostí a komunikovat s hlavními aktéry – od Hlavního města Prahy až po soukromé subjekty
- Připravovat podklady pro důležité technické a ekonomické hodnocení nemovitostí
- Zastupovat společnost při jednáních s majiteli a dalšími partnery
- Aktivně se podílet na rozvoji akvizičních strategií a aktualizaci metodik
- Reportovat výsledky přímo představenstvu a podílet se na klíčových rozhodnutích
Co byste měl/a umět?
- Zkušenosti z oblasti nemovitostí (akvizice nebo správa výhodou)
- Schopnost efektivně jednat a komunikovat s různými subjekty
- Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail
- Schopnost připravit podklady a jasně reportovat výsledky
Proč pracovat u nás?
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy, kde si ceníme týmovou spolupráci a kreativitu
- Stabilní společnost s dlouholetou tradicí (působíme od roku 1990)
- Široké spektrum benefitů: plně dotovaný příspěvek na stravné, Multisport karta, volné vstupy do plaveckých areálů, příspěvek na penzijní spoření a DIP, odměny na základě KPI.
- Dostatek volna: 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Možnost vzdělávání a školení
- Příjemná pracovní doba 38,75 hodin týdně (po – pá)
- Zajímavé projekty v oblasti správy a akvizic nemovitostí, kde se můžete realizovat
Jak se přihlásit? Zašlete nám svůj životopis a my se s Vámi brzy spojíme!
Těšíme se na Vás!