Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je hlavním správcem nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Pražských náplavek, Aquacentra Šutka a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.
Pracovní nabídka
Co bude náplní Vaší práce:
- Zajištění administrativy spojené s chodem oddělení
- Kontrola smluvní dokumentace, objednávek a faktur
- Zpracování přijatých faktur
- Spolupráce na uzávěrkách, plánování rozpočtu a přípravě na audit
- Příprava reportů, analýz a jednoduchých statistik
- Budete pravou rukou finančního ředitele a součástí našeho sedmičlenného ekonomického týmu, kde panuje vzájemná nápomoc a důvěra mezi kolegy
Jaké jsou naše požadavky a co od Vás uvítáme:
- Zkušenosti z ekonomického nebo finančního oddělení (výhodou)
- Znalost podvojného účetnictví a finančního výkaznictví
- Umět pracovat v Excelu a nezaleknout se tabulek
- Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
- Chuť se dále vzdělávat a rozvíjet v oboru
- Výhodou je znalost účetního programu a ekonomické vzdělání
- Výborná znalost českého jazyka, úroveň rodilého mluvčího
Co Vám nabízíme:
- Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Atraktivní bonusový systém – KPIs
- Mobilní telefon a notebook
- Příspěvek na stravování
- Penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP
- Multisport kartu
- Volné vstupy do AC Šutka a plaveckého areálu Hloubětín pro Vás a Vaše nejbližší
- Možnost kariérního růstu do budoucna v rámci ekonomického oddělení
- Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po -pá)
- Zázemí stabilní společnosti působící od roku 1990
Zaujala Vás tato role? Pošlete nám svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže. Budeme Vás brzy kontaktovat.
Těšíme se na Vás!