Asistent/ka Vedoucího oddělení správy pražských náplavek a viaduktu Karlín

Asistent/ka Vedoucího oddělení správy pražských náplavek a viaduktu Karlín

Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je hlavním správcem nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Pražských náplavek, Aquacentra Šutka a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.

Pracovní nabídka

Co bude náplní Vaší práce:

  • Zajišťovat všeobecnou administrativní podporu Oddělení SPN
  • Přijímat, evidovat, třídit došlou a odeslanou korespondenci
  • Zajišťovat přípravu objednávek a evidenci přijatých faktur
  • Vedení projektu Pražské židle & stolky, zajištění protokolů
  • Kontrola a spolupráce na uzavírání měsíční docházky oddělní
  • Péče o běžný chod kanceláře
  • Provádět archivaci dokumentů správy náplavek
  • Ukládat písemnosti vzniklé výkonem činnosti společnosti, které nespadají pod archivaci pod jiné příslušné oddělení a vede archiv těchto dokumentů
  • Vést evidence lhůt a termínů jednání a dalších činností oddělení
  • Zajišťovat evidenci a přípravu vjezdových, parkovacích karet a karet přistávání plavidel
  • V případě nepřítomnosti nadřízených zajišťovat přijímání a vyřizování vzkazů
  • Domlouvat pracovní pochůzky a pracovní jednání dle pokynů nadřízeného
  • Provádět přípravu a kontrolu kompletnosti materiálů a korespondence pro dotčené orgány státní správy a další subjekty
  • Zastupovat zaměstnance v kanceláři představenstva společnosti dle pokynu nadřízeného

Jaké jsou naše požadavky a co od Vás uvítáme:

  • Znalost administrativních procesů – výhodou je praxe s objednávkami, evidencí dokumentů nebo správními agendami
  • Uživatelská znalost MS Office (zejména Excel a Word) – bez toho se při elektronické evidenci a korespondenci neobejdete
  • Komunikační schopnosti – jak pro vnitřní týmovou spolupráci, tak při styku s úřady nebo veřejností
  • Organizační schopnosti – budete koordinovat termíny, agendu, schůzky a archivaci
  • Zájem o dění ve veřejném prostoru a orientaci v městském prostředí – výhodou, ne podmínkou
  • Aktivní přístup a „tah na branku“ – hledáme někoho, kdo se nebojí zařídit, dotáhnout, připomenout, navrhnout

Co Vám nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Atraktivní bonusový systém – KPIs
  • Mobilní telefon a notebook
  • Příspěvek na stravování
  • Penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP
  • Multisport kartu
  • Volné vstupy do AC Šutka a plaveckého areálu Hloubětín pro Vás a Vaše nejbližší
  • Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po -pá)
  • Zázemí stabilní společnosti působící od roku 1990

V případě zájmu pošlete svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže. Budeme Vás brzy kontaktovat.

Sdílet na :

Pošlete nám životopis na tuto pozici

* povinné položky