Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je hlavním správcem nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Pražských náplavek, Aquacentra Šutka a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.
Pracovní nabídka
Co bude náplní Vaší práce:
- Zajišťovat všeobecnou administrativní podporu Oddělení SPN
- Přijímat, evidovat, třídit došlou a odeslanou korespondenci
- Zajišťovat přípravu objednávek a evidenci přijatých faktur
- Vedení projektu Pražské židle & stolky, zajištění protokolů
- Kontrola a spolupráce na uzavírání měsíční docházky oddělní
- Péče o běžný chod kanceláře
- Provádět archivaci dokumentů správy náplavek
- Ukládat písemnosti vzniklé výkonem činnosti společnosti, které nespadají pod archivaci pod jiné příslušné oddělení a vede archiv těchto dokumentů
- Vést evidence lhůt a termínů jednání a dalších činností oddělení
- Zajišťovat evidenci a přípravu vjezdových, parkovacích karet a karet přistávání plavidel
- V případě nepřítomnosti nadřízených zajišťovat přijímání a vyřizování vzkazů
- Domlouvat pracovní pochůzky a pracovní jednání dle pokynů nadřízeného
- Provádět přípravu a kontrolu kompletnosti materiálů a korespondence pro dotčené orgány státní správy a další subjekty
- Zastupovat zaměstnance v kanceláři představenstva společnosti dle pokynu nadřízeného
Jaké jsou naše požadavky a co od Vás uvítáme:
- Znalost administrativních procesů – výhodou je praxe s objednávkami, evidencí dokumentů nebo správními agendami
- Uživatelská znalost MS Office (zejména Excel a Word) – bez toho se při elektronické evidenci a korespondenci neobejdete
- Komunikační schopnosti – jak pro vnitřní týmovou spolupráci, tak při styku s úřady nebo veřejností
- Organizační schopnosti – budete koordinovat termíny, agendu, schůzky a archivaci
- Zájem o dění ve veřejném prostoru a orientaci v městském prostředí – výhodou, ne podmínkou
- Aktivní přístup a „tah na branku“ – hledáme někoho, kdo se nebojí zařídit, dotáhnout, připomenout, navrhnout
Co Vám nabízíme:
- Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Atraktivní bonusový systém – KPIs
- Mobilní telefon a notebook
- Příspěvek na stravování
- Penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP
- Multisport kartu
- Volné vstupy do AC Šutka a plaveckého areálu Hloubětín pro Vás a Vaše nejbližší
- Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po -pá)
- Zázemí stabilní společnosti působící od roku 1990
V případě zájmu pošlete svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže. Budeme Vás brzy kontaktovat.