Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je hlavním správcem nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Nákladového nádraží Žižkov, Kasárna Karlín a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.
Co bude náplní Vaší práce:
- Zajištění technického provozu a údržby budov ve správě zaměstnavatele podle harmonogramu a pokynů nadřízeného
- Pravidelné kontroly technického stavu objektů, identifikace případných závad nebo nedostatků
- Okamžité hlášení poruch či poškození zařízení nebo vybavení pracovníkovi obsluhy velínu (Palác Adria) a nadřízenému
- Zápis a předání informací o zásazích během pohotovosti technikovi příslušného objektu následující pracovní den
- Efektivní nakládání se svěřeným nářadím a majetkem zaměstnavatele
- Zastupování kolegů z údržby a domovníka v případě jejich nepřítomnosti (dovolená, nemoc apod.)
Jaké jsou naše požadavky a co od Vás uvítáme:
- Zkušenost na podobné pozici v oblasti údržby nemovitostí výhodou, ne podmínkou
- Důslednost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
- Technické znalosti a dovednosti spojené s údržbou a technickým provozem objektů
- Základní znalosti v oblasti elektrotechniky – výhodou je platné osvědčení podle zákona 250/2021 Sb nebo dle NV č. 194/2022 Sb.
Co Vám nabízíme:
- Pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Atraktivní bonusový systém – KPIs
- Příspěvek na stravování
- Penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP
- Multisport kartu
- Volné vstupy do AC Šutka a plaveckého areálu Hloubětín pro Vás a Vaše nejbližší
- Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po -pá)
- Zázemí stabilní společnosti působící od roku 1990
- Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
V případě zájmu pošlete svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže.
Budeme Vás brzy kontaktovat.
Těšíme se na Vás!