Máte rádi prostředí unikátního prostoru pražských náplavek? Jste organizačně zdatní, komunikativní a zvládáte technické i provozní výzvy? Pak hledáme právě Vás!
Co Vás čeká?
- Komunikace s nájemci i zájemci o pronájem prostor
- Řešení provozních záležitostí, technická podpora
- organizace úklidu, odvozu odpadu a havarijních situací
- Spolupráce s orgány veřejné správy – městskou policií, úřady MČ a magistrátem HMP
- Organizace, plánování údržbových akcí, podílení se na investičních realizací
- Zpracování podkladů,smluv, objednávek, faktur a provozní dokumentace
Co od Vás očekáváme?
- Vzdělání v oblasti stavebnictví, elektrotechniky nebo projektového managementu (případně odpovídající praxe)
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
- Spolehlivost a odpovědnost za svěřenou agendu
- Schopnost efektivně jednat s úřady, dodavateli a dalšími partnery
- Schopnost týmové práce
- Zkušenosti z podobné pozice jsou výhodou
- Čeština na úrovni rodilého mluvčího
Co Vám nabízíme?
- Atraktivní a rozmanitou práci v centru Prahy
- Bonusový systém navázaný na výsledky
- Pracovní smlouvu s možností prodloužení na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Příspěvek na stravování (plně hrazený zaměstnavatelem)
- Multisport karta a volné vstupy do AC Šutka pro Vás a rodinu
- Příspěvek na penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP
- Možnost účasti na školeních a společných akcí
Pokud Vás tato pozice oslovila, zašlete nám svůj životopis.
Pojďte s námi udržovat pražské náplavky živé a v pohybu. Těšíme se na Vaši reakci!