Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je hlavním správcem nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Pražských náplavek, Aquacentra Šutka a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který bude zastávat pozici Technika/čky správy budov, především pro objekty v centru hlavního města Prahy.
Co bude náplní Vaší práce:
- Připravuje podklady pro vyřizování připomínek, stížností a reklamací nájemců a překládá je k vyřízení Hlavnímu technikovi
- Připravuje podklady pro návrh ročního plánu oprav a údržby oddělení spravovaných nemovitostí
- Je oprávněn uzavírat a podepisovat smlouvy na odběr energií pro lokální odběrná místa, která nelze připojit k centrálním smlouvám s ohledem na jejich krátkodobé využití
- Vykonává technickou správu svěřených nemovitostí
- Zajišťuje a kontroluje dodávky služeb pro svěřené nemovitosti a zajišťuje jejich rozúčtování nájemcům
- Odpovídá za aktuálnost a zpracování informací v informačních a evidenčních elektronických systémech, a to firemních i veřejných, v rozsahu jemu svěřených nemovitostí
- Zpracovává návrhy smluv, objednávek a dokumentů v rozsahu jemu svěřených nemovitostí
- Zpracovává podklady pro návrh ročního plánu investic a oprav, údržby a služeb výlučně souvisejících s provozem svěřených nemovitostí na následující rok
- Zajišťuje aktuálnost technických a provozních dokumentů a dokumentací svěřených nemovitostí
- Zajišťuje kontroly a revize svěřených nemovitostí
- Vede provozní evidenci majetku ve svěřených nemovitostech
- Zpracovává a kontroluje faktury za činnosti v jemu svěřených nemovitostech
Jaké jsou naše požadavky a co od Vás uvítáme:
- Zkušenosti v technické oblasti – praktické zkušenosti s údržbou a správou budov/objektů
- Znalost systému iDES je výhodou, ne podmínkou
- Schopnost efektivně řešit technické problémy
- Zkušenosti s přípravou podkladů pro vyřizování připomínek, stížností a reklamací
- Organizační schopnosti, komunikační dovednosti, pečlivost a flexibilita
Co Vám nabízíme:
- Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Atraktivní bonusový systém – KPIs
- Mobilní telefon a notebook
- Příspěvek na stravování
- Penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP
- Multisport kartu
- Volné vstupy do AC Šutka a plaveckého areálu Hloubětín pro Vás a Vaše nejbližší
- Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po -pá)
- Zázemí stabilní společnosti působící od roku 1990
V případě zájmu pošlete svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže.
Budeme Vás brzy kontaktovat.
Těšíme se na Vás!