Technik/čka správy budov

Technik/čka správy budov

Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je hlavním správcem nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Pražských náplavek, Aquacentra Šutka a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který bude zastávat pozici Technika/čky správy budov, především pro objekty v centru hlavního města Prahy.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Připravuje podklady pro vyřizování připomínek, stížností a reklamací nájemců a překládá je k vyřízení Hlavnímu technikovi
  • Připravuje podklady pro návrh ročního plánu oprav a údržby oddělení spravovaných nemovitostí
  • Je oprávněn uzavírat a podepisovat smlouvy na odběr energií pro lokální odběrná místa, která nelze připojit k centrálním smlouvám s ohledem na jejich krátkodobé využití
  • Vykonává technickou správu svěřených nemovitostí
  • Zajišťuje a kontroluje dodávky služeb pro svěřené nemovitosti a zajišťuje jejich rozúčtování nájemcům
  • Odpovídá za aktuálnost a zpracování informací v informačních a evidenčních elektronických systémech, a to firemních i veřejných, v rozsahu jemu svěřených nemovitostí
  • Zpracovává návrhy smluv, objednávek a dokumentů v rozsahu jemu svěřených nemovitostí
  • Zpracovává podklady pro návrh ročního plánu investic a oprav, údržby a služeb výlučně souvisejících s provozem svěřených nemovitostí na následující rok
  • Zajišťuje aktuálnost technických a provozních dokumentů a dokumentací svěřených nemovitostí
  • Zajišťuje kontroly a revize svěřených nemovitostí
  • Vede provozní evidenci majetku ve svěřených nemovitostech
  • Zpracovává a kontroluje faktury za činnosti v jemu svěřených nemovitostech

Jaké jsou naše požadavky a co od Vás uvítáme:

  • Zkušenosti v technické oblasti – praktické zkušenosti s údržbou a správou budov/objektů
  • Znalost systému iDES je výhodou, ne podmínkou
  • Schopnost efektivně řešit technické problémy
  • Zkušenosti s přípravou podkladů pro vyřizování připomínek, stížností a reklamací
  • Organizační schopnosti, komunikační dovednosti, pečlivost a flexibilita

Co Vám nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Atraktivní bonusový systém – KPIs
  • Mobilní telefon a notebook
  • Příspěvek na stravování
  • Penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP
  • Multisport kartu
  • Volné vstupy do AC Šutka a plaveckého areálu Hloubětín pro Vás a Vaše nejbližší
  • Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po -pá)
  • Zázemí stabilní společnosti působící od roku 1990

V případě zájmu pošlete svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže.

Budeme Vás brzy kontaktovat.

Těšíme se na Vás!

Sdílet na :

Pošlete nám životopis na tuto pozici

* povinné položky

Máte více dotazů?

Neváhejte nás kontaktovat. Naši HR manageři se vám budou rádi věnovat.

Kategorie

Hledáme Business Development Managera/ku