Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je hlavním správcem nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Pražských náplavek, Aquacentra Šutka a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.
Pracovní nabídka
Hledáte novou pracovní výzvu v oblasti účetnictví? Přidejte se k našemu ekonomickému týmu a podílejte se na správě financí stabilní městské společnosti. Hledáme pečlivého a samostatného kolegu/kolegyni, který/á převezme odpovědnost za vedení účetní agendy vybraného střediska.
Co bude Vaší náplní práce?
- Kontrola a evidence účetních dokladů
- Samostatné účtování finančních operací
- Správa platebního styku a bankovních transakcí
- Inventarizace majetku a závazků
- Kontrola a zajištění správnosti účtování dle platných předpisů
- Zpracování podkladů pro daňová přiznání a kontrolní hlášení DPH
- Přenos a správa účetních dat v informačním systému hl. m. Prahy
- Příprava podkladů pro audit a související administrativa
Co od Vás očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxi v oboru alespoň 2 roky
- Samostatnost, pečlivost a analytické myšlení
- Dobrou znalost MS Office (Excel)
- Znalost účetních systémů iDES, Qi, Gordic výhodou, nikoliv podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout?
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Pracoviště v centru Prahy (Vinohrady)
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Příspěvek na penzijní/životní pojištění/DIP
- Příspěvek na stravné plně dotován zaměstnavatelem
- Multisport kartu
- Volné vstupy do Aquacentra Šutka pro Vás a rodinu
- Možnost vzdělávání a odborných školení
- A mnoho dalšího
Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a my se Vám brzy ozveme!
Těšíme se na Vás.