VEDOUCÍ FINANČNÍHO ODDĚLENÍ

POZICE: VEDOUCÍ FINANČNÍHO ODDĚLENÍ

Do našeho týmu hledáme kolegu, který bude zastávat prestižní pozici vedoucího finančního oddělení významné městské společnosti.

Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je správcem majetku ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Pražských náplavek, Aquacentra Šutka a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech napříč portfoliem hl. m. Prahy.

Za co u nás ve společnosti budete mít odpovědnost:

  • Zpracování a hodnocení plánů hospodaření společnosti a správy nemovitostí
  • Zpracování analýz hospodaření společnosti a správy nemovitostí
  • Vedení účetní, daňové a ekonomické agendy společnosti a správy nemovitostí
  • Řízení cash flow společnosti
  • Zpracování návrhů materiálů pro zasedání představenstva, dozorčí rady a na valné hromady týkajících se svěřených činností
  • Provádění pravidelné měsíční kontroly správnosti účtování podle obecně závazných právních předpisů (českých účetních předpisů, daňových a dalších obecně závazných právních předpisů)
  • Zpracování měsíčních a ročních závěrek
  • Spolupráce při zajišťování agendy některých daní (DPH, silniční daň, daň z příjmu aj.), příprava podkladů pro sestavení daňových přiznání. Provádění kontroly správnosti zachycení DPH v účetnictví
  • Zajištění vstupu a výstupu dat pro HMP a jejich přenos do IS HMP včetně jejich zpracování a inventarizace v předepsané evidenci HMP
  • Sledování změn obecně závazných právních předpisů a jejich implementace do vnitřních účetních směrnic, spolupráce při tvorbě a údržbě účtového rozvrhu
  • Zpracování reportů a pravidelných výstupů z účetnictví
  • Příprava a shromažďování podkladů pro audit
  • Spolupráce při implementaci, správě a údržbě účetního a informačního systému
  • Vedení zaměstnanců finančního oddělení
  • Další činnosti dle pokynu vedení společnosti

Jaké znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:

  • samostatnost, výkonnost a proaktivní přístup
  • časová flexibilita
  • vedoucí / řídící schopnosti
  • spolupráce napříč odděleními společnosti a představenstvem společnosti
  • analytické řešení problémů
  • perfektní ovládání PC, MS OFFICE
  • zkušenost ve vedoucí pozici
  • znalost SW iDES, Qi, Gordic a zkušenost se správou obecního majetku výhodou
  • vhled do chodu hl. m. Prahy výhodou
  • jazykové dovednosti: ČJ, AJ

 Minimální požadované vzdělání:

Vysokoškolské vzdělání, nejlépe finančního/ekonomického oboru

Co vám můžeme nabídnout:

  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity – stravenky, multisport benefit
  • Zázemí stabilní městské společnosti
  • Pravidelné vzdělávání a školení
  • 5 týdnů dovolené + sick days

 Možný nástup: ihned