Asistent/ka ekonomického oddělení / junior účetní

Aktuálně hledáme:
Asistent/ka ekonomického oddělení / junior účetní

Úvodní představení

Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je hlavním správcem nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy, například Pražských náplavek, Aquacentra Šutka a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a.s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.

Pracovní nabídka

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který bude zastávat pozici Asistent/ka ekonomického oddělení / junior účetní

Za co u nás ve společnosti budete mít odpovědnost:

  • Zajištění administrativy spojené s chodem oddělení
  • Zpracování přijatých faktur
  • Kontrola smluvní dokumentace a objednávek
  • Spolupráce při měsíčních účetních uzávěrkách
  • Spolupráce na přípravě podkladů pro finanční audit
  • Spolupráce při tvorbě finančních plánů a kvartálních vyhodnocení
  • Zpracování pravidelných i ad-hoc analýz, reportů a statistických výkazů

 

Jaké znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:

  • znalost podvojného účetnictví a finančního výkaznictví
  • praxe v ekonomickém/finančním oddělení výhodou
  • uživatelská znalost programů Microsoft Office – především MS Excel
  • flexibilita, důslednost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • chuť se dále vzdělávat a rozvíjet ve svém oboru
  • znalost některého z účetních programů výhodou
  • čeština na úrovni rodilého mluvčího

 

Minimální požadované vzdělání:

  • ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru (finance, ekonomika, controlling…)

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Adekvátní odměnu rozmezí 35.000 Kč až 37.000 Kč v závislosti na zkušenostech;
  • pracovní doba 38,75 hodin týdně;
  • pravidelné pracoviště: Blanická 28, Praha 2;
  • Příspěvek na stravování – Sodexo karta ve výši 120 Kč/den (plně hrazeno zaměstnavatelem);
  • Multisport karta plně hrazena zaměstnavatelem;
  • Volné vstupy do Aquacentra Šutka, Plaveckého a sportovního areálu Hloubětín a Bazénu Strahov;
  • Příspěvek na penzijní spoření, nebo životní pojištění;
  • Zázemí stabilní městské společnosti;
  • Pravidelné vzdělávání, školení a teambuildingy;
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days;
  • Nástup možný ihned, nebo dle domluvy;
  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností následného prodloužení na dobu neurčitou.

 

V  případě zájmu prosím zašlete Váš životopis na j.truchlikova@tcp-as.cz a my Vás budeme obratem kontaktovat.

Těšíme se na Vás!